גל שחר
בין סדר יום לסדר הדמיון
בפרויקט הגמר בחרתי לייצר תמונה אחת המורכבת מצירופם של דימויים מצולמים שונים שצולמו במצלמה אנלוגית ודיגיטלית. העבודה נולדה בהשראת עבודותיו של הבמאי הצרפתי מישל גונדרי העוסק בהרכבתם של רבדים שונים של המציאות בפעולה של עריכת וידיאו. בעבודתי אני משתמשת בפרקטיקות של מונטאז׳ קולנועי ליצירת צילום סטילס בודד.
הפרויקט עוסק במפגש שבין המקומי והאוניברסלי, בין הממשי והדמיוני. נעזרתי בדמותה של רקדנית שתנועות גופה יצרו תנועה וזרימה על רקע סביבה משתנה: נופים פתוחים ובמבנים ארכיטקטוניים אורבניים. בקשתי להפגיש את הדמות עם רקע שלעיתים זר ומנוגד לתנועותיה ולעיתים הרמוני.